اخبار سازمان

وضعيت فضاي سبز زاهدان بحرانيست/گزارش بحران جهت جلب حمايتهاي ملي و استاني تقديم مقامات عالي استان شده/علي رغم مشكلات حركت رو به جلويي داشته ايم

با بودجه ي ناكافي و با وجود مشكلات متعدد خوشبختانه اقدامات در خور توجهي تا كنون در عرصه ي فضاي سبز شهري اجرا شده است اما كماكان نيازمند حمايت همه جانبه ي مسئولين استاني در اين زمينه هستيم .

به گزارش اداره روابط عمومي ؛ مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز گفت : تنگناها و دشواري هاي مختلفي طي ساليان گذشته در زمينه هاي مختلف زيست محيطي ، فرهنگي و از همه مهمتر منابع مالي در مسير اجراي پروژه ها ي فضاي سبز وجود داشته و دارد كه باعث كندي روند اجراي امور و ارائه ي خدمات مطلوب در حوزه ي فضاي سبز شهري شده است .

“حامد صفت گل” افزود : وضعيت فضاي سبز در زاهدان بحراني است و اين بحران براي مردم كاملاً قابل لمس است و در همين راستا گزارش مصور و مشروحي در خصوص مشكلات و موانع موجود از سوي اين سازمان تهيه و جهت جلب حمايتهاي ملي ، استاني و شهرستاني از فضاي سبز در زاهدان تقديم مقامات عالي استان و نمايندگان محترم مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي شده است و اميدواريم با پيگيريهاي جدي در اين رابطه به نتايج مطلوبي دست پيدا كنيم .

وي بيان داشت : وجود مشكلات در زمينه هاي مختلف مانع از ارائه ي خدمات و اجراي طرح ها و پروژه هاي فضاي سبز شهري نشده وعلي رغم تمامي مسائل و محدوديتها ، اين سازمان با جديت تمام و با استفاده از ظرفيتهاي موجود در اين راستا حركت رو به جلويي داشته و خواهد داشت . گستردگي ناگهاني زاهدان و كمبود امكانات سبب شده تا اين خدمات نمود چنداني نداشته باشند .

وي تاكيد كرد : نيازمند همكاري همه جانبه ي مردم و مسئولين هستيم و انشاءا… با توجه ويژه به اين مقوله مشكلات را به حداقل خواهيم رساند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا